Isnin, 3 Oktober 2011

hadiah besday????

Alhamdulillah semalam genaplah usiaku 25 tahun. Tp rasa mcm biasa jer..xde beza dari hari2 yg lain Cuma yg beza buleh call free…hehehehe.. hotlink bagi call free sehari .. celcom bagi seminggu free ke no 8pax..tp nak gayut ngan sape? Call mak n hubby jer la… hubby pun keje..mls nak kacau.. lagipun badan x berapa sihat..

Pagi tadi sampai jer umah semban nie..pening2 nak muntah..tp tahan jer..pas hubby pi keje terus tido..xlarat rasa pening…bgun tadi rasa ok sket masak2…pastu mkn meehon mak bagi..tp pas mkn jer terus muntah.mkn nasi sket then mkn ubat tahan muntah dokter bagi..then trus tertido…

Xpela kan..ujian Allah..lagipun kenalah kuatkan nak lahirkan seorg khalifah yg berjiwa kuat..uminye kena kuat jugakkan…

Erm..agak2nye hadiah ape yg nak aku mintak kat hubby??? Hadiah besday kan mesti suatu yg istimewa yg kita idamkan dari seorang yang paling kita syg kan… tp slalunya org x mintak kan hadiah besday..nama pun hadiah… tp aku mintak hadiah besday..hehehehe..jahat x? tp rasa x salah pun…

“abg… sempena besday syg arinie kan… syg nak mintak sesuatu buleh?”

“syg xnak hadiah kereka ke rumah ke..emas ker…syg nak mintak 2 benda jer..… 1.. syg nak mintak abg maafkan segala dosa2 syg kat abg dan ke 2 syg nak mintak abg redhokan syg selama syg jadi isteri abg dan juga akan dtg..tuh jer syg mintak bang..buleh kan… “

“ syg x de dosa ape2 pun dgn abg.. abg dah lama redhakan pun…”
Mengalir gak la air mata aku dengar… “terima kasih abg….”

~kadang2 macam2 hadiah yg kita dpt n kita mintak..tp sebenarnya bagi seorg isteri redho dari suami amat penting untuk menentukan kita ke syurga atau ke neraka. Redha dari suami tuh la hadiah paling istimewa buat diriku. Walaupun solat x tinggal..puasa x tinggal..tp suami x redho kehidupan seharian kita… Allahu rabbi… nauzubillahi min zalik. Alhamdulillah daku mendapat seorg suami yg amat memahami diri ini. Walaupun daku x mintak…tp dia dah redhakan terlebih dahulu sblm aku meminta. Syukran ya Allah. ~
Syukran ya Allah.. syukran ya habibi

Tiada ulasan:

Terjemahan Ayat-Ayat Al-Quran

ya taibah

MY ART N DESIGN

Photobucket