Isnin, 3 Oktober 2011

:)

ttadi ade saudara baru dtg sini....mintak kad islam dia. sebab dia nak kawen...

syok aku tgk muka dia..happy jer..sejuk mata..x macam mula2 dia masuk islam arituh..nie lebih hensem lagi (tp hensem lagi hubby ku) hehehehe...

dia kata dia nak kawen..wah...berseri2 tgk muka dia...aku yg tgk pun rasa seronok..tambah dgn dia pakai baju melayu..rambut panjang rebonding...sampai dia dah balik pun aku masih tersenyum teringat keramahan dan berserinya muka dia..

tp ada sedikit kekecewaan jugak di hatiku melihat org yg bakal menjadi isterinya.. memakai skirt paras lutut...tidak bertudung...walaupun Islam.. jauh di lubuk hatiku aku berdoa semoga dia dpt membentuk isterinya ini. risau jugak dia saudara baru..byk menda yg dia x tahu..kalau tanya isteri..isteri pun xtahu..susah jugak..tp kalo x tahu bertanya pada yg arif x pe la.. jgn buat fahaman sendiri dah la..org tuh masuk islam kerana petunjuk Allah yg lurus harap tidak dibengkokkan oleh orang islam sendiri....

aku hanya berdoa semoga mereka terus berada di jalan yg lurus dan dpt membentuk isterinya menjadi solehah..sbb tgk kepada kejujuran dia pada islam.. Allahu rabbi...mmg aku tabik...

semoga urusan mereka dipermudahkan...amin.... :)

Tiada ulasan:

Photobucket

ya taibah

MY ART N DESIGN

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket