Isnin, 10 Oktober 2011

honeymoon?

alhamdulillah cuti sekolah xlama lagi...ha..ramai la kan wat kenduri kawen.. alhamdulillah la..dgr2 kawan2 pun ramai yg nak kawen dah..bgusla join our club...hehehe.. semoga semuanya sentiasa berada dibawah lembayung rahmat Allah...

bila sebut pasal nikah kawen..ha..mesti yg nak kawen pikir2 pasal tempat honeymoon kan.. ade jugak org tanya " linda dulu pas kawen honeymoon kat mana?" aku senyum.. sambil jawab "berada di samping suami sy adalah honeymoon bagi sy... hari2 sy honeymoon :)" senyap jer si penanya...

itulah jawapan bagi sy.. berada di samping suami tidak kira dimana dan bila adalah waktu yang paling bermakna..lebih dari honeymoon.. bahkan menjamin kebahagian buat kami. xkesah pun kena teman suami kat tempat keje balik lewat mlm..penat..yg penting sentiasa ada bersama sy.

org sibuk pi honeymoon pas kawen..spt 1 kewajipan sekarang nie..sehingga terpaksa keluarkan belanja yg besar semata nak pi honeymoon. rasanya x yahla..ikut kemampuan.. lagipun honeymoon tuh tidak menjaminkan kebahagian pun.. org dulu2 x de pun pi honeymoon... sampai ke cucu cicit jugak bahagia mereka kan.. tp kalo pas kawen nak pi jalan2 nak berhoneymoon pun x salah jugak..cuma jgnlah menganggap spt ianya satu kewajipan. sehingga terpaksa mengeluarkan belanja yg besar... mcm sy kata tadi..bg sy... berada di samping suami adalah honeymoon bg saya..hari2 honeymoon... :)

itu bagi sy..memasing ada pandangan memasing kan.. jgn berlebih2an udah ler yer...

:)

1 ulasan:

tetamu berkata...

Assalammualaikum saudari, saya mahu bertanya salah satu artikel yang saudari tulis... iaitu selawat Fatimah r.a, dari mana asalnya ya? jika sudi saya ingin copy paste masuk blog saya, bolehkah?

Terjemahan Ayat-Ayat Al-Quran

ya taibah

MY ART N DESIGN

Photobucket