Isnin, 22 Februari 2010

syukur Ya Allah

lama rasa x menulis kat sini..kadang2 byk idea tp masa nak menaip tuh x de...eh lupa...

selawat dan salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad s.a.w, para sahabat, tabiin, tabi' tabiin, dan kepada seluruh pejuang islam ke arah kebenaran. allahumma soli ala muhammad wa ala alihi wasahbihi wasalam.

ku mengakui bahawa diri ini agak jiwa kacau sket...semuanya kerana diri ini lalai terhadapNya.

semalam...sakit perut sgt....ngis2 sampai tertido...tuh la..ngengada x mkn...dah x lapo..xla ade nafsu nak mkn...lupa dah ade gastrik...huhhuhu.. lepas tertido...terbagunlah awal...aku bangun...tgk jam kol 4 lebih dkt2 kol 5... dlm hati mungkin Allah saja suruh aku bangun...maka aku bangun...bersihkan diri...

aku kembali memakai telekung...bertahajud.. bersujud kepadaNya..memohon ketenangan jiwa.. aku bersolat taubat..susungguhnya terlalu banyak dosa ku pada Mu ya Allah.. kemudian aku bersolat hajat...memohon apa yang dihajati tercapai... kemudian beristikarah.. semoga apa yang dipilih menjadi pilihanNya jua. semoga semua doaku dimakbulkan..

bangun pagi nie... Alhamdulillah...jiwa kembali tenang.. syukur ku padaMu...

Tiada ulasan:

Photobucket

ya taibah

MY ART N DESIGN

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket