Selasa, 23 Februari 2010

PEMBENTANGAN PERTAMA

alhamdulillh syukur dapat kami melaksanakan tugasan pembentangan yang pertama semenjak ku melangkahkan kaki ke alam Master ini..wah mencabr rasanya...
tajuk : nyanyian dan muzik sebagai 1 medium dakwah kpd masyrakat muslim.
bentang dgn slide yg ade kala lucu..dgn animation...saje je..xmo wat org ngantok...
maklumla time kritikal pkul 1 hingga 2 tuh...
bila time soalan..mula2 x de sape nak bg soalan..pastu sorg jer...
bila daku mula menjawab soalan tuh,.sorang sorang sorang bertanya...sampai daku pun pening...sehinggakan ustaz terpaksa campur dan kata kita tangguhkan kelas dl dan soalan2 tuh bleh tanya kepada yusuf qardawi..sabo jer la....huhuhu..
rasanya kelas2 sebelum nie x de macam tuh..tp syukran pada penanya soalan kerana mematangkan daku dalam memikir dan menjawab soalan. kalo xde soalan maka sampai bila pun aku x brani nak kedepan menjawab dan menjelaskan...maka bgmana aku nak keluar menjadi seorg daie kalo jawab soalan pembentangan pun x nak...alhamdulillah kesemua soalan pembentangan aku jawab walaupun ade 3 or 4 soalan lagi yg x sempat nak dijawab..maaf yer kepada yang bertanya kerana ustaz dah memberhentikan majlis..bkn salah sy ekk..
terima kasih kepada semua....

Tiada ulasan:

Terjemahan Ayat-Ayat Al-Quran

ya taibah

MY ART N DESIGN

Photobucket