Khamis, 18 Jun 2009

Assalamualaikum ustazah

alhamdulillah..minggu nie start dpt ngaja KAFA..ok la kan dari xde ape dok jaga kedai jer kan.. dp gak la gaji wat blanja ti nak konvo kan.. xkan nak konco pun mintak duit kat angah or mak or abah plakkan...first time masa gi sekolah tuh gi awal la kan...kena lapor diri kol 2. naik bus dlm 1/3 jam br sampai..maklum la org x de lesen...gini la kan...naik bus sokmo...masa kat sekolah semua panggil ustazah..nak gelak pun ade..dah lama org xpanggil ustazah..last ngaja KAFA masa sblm masuk U. dah 3 thn..br ngaja balik...
fist day..ku hanya mengajar kerusi dan meja jer..sbb budak2 xde..diaorg x tau dah ade org gantikan ustaz diaorg...
so masa hari selasa...bilangan murid bertambah jadi sorg...pelik jer..nape sorg..pastu ustazah sekolah tuh kata dia lupa nak pesan kat budak2 yg dah ade ustazah..so..budak2 masih bercuti...hari nie jap gi nak gi ngaja ...x tau la brp org plak yg datang..saya pun x sihat lagi..suara x de sgt nie...xtau la...wish semua berjalan dgn lancar...amin....
sbnarnya x tau nak ajar ape..ngaja budak darjah 3. susahnye rasa nak menurunkan tahap pemikiran...xau tahap diaorg sampai mana dah..mengeja btul ke x ker...dan kebetulan kelas tuh adalah kelas last...
insyaAllah akan ku cuba mendidik anak2 ini supaya mereka sayang akan ISLAM.insyaAllah...

Tiada ulasan:

Terjemahan Ayat-Ayat Al-Quran

ya taibah

MY ART N DESIGN

Photobucket